Dinsdag 20 Januari – Terug in Nederland.

20 januari 2015 - Aadorp, Nederland

Hoi allemaal.

Het is rond 5:30 in de morgen wanneer we wakker gebeld worden. Of we zo snel mogelijk naar de receptie kunnen komen. Daar krijgen we onze paspoorten en tickets weer terug en stappen in de bus, die ons weer naar het vliegveld brengt. We moeten weer door de douane en daar wordt onze handbagage uitgebreid gecontroleerd. Harry moet zijn dagrugzak helemaal uitpakken en die moet wel 3 keer door de scanner. Uiteindelijk is alles goed en kunnen we door naar de gate. Na even gewacht te hebben, stappen we in ons vliegtuig(Boeing 777) . We krijgen een ontbijt en gaan slapen. Het is een vlucht van ruim 10 uur. De tijd doden we met slapen, muziek luisteren, films kijken en nog een maaltijd verorberen met een glaasje wijn.

Rond het middaguur landen we op Schiphol. Daar maken  we gebruik van de selfservice van de Nederlandse douane. Je paspoort in een scanner stoppen en voor een camera gaan staan. Dat gaat lekker snel. Dan halen we onze ruimbagage op en nemen de trein naar Zwolle, waar we 14:45 aankomen.

Harry’s auto halen we op bij Thea’s huis en rijden door naar Aadorp.

Het was een fantastische reis, waarin we veel hebben geleerd en elkaar goed hebben leren kennen. We vonden het geweldig fijn samen! Vanaf het eerste tot het laatste moment hebben we genoten, van en met elkaar.

Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties op ons reisverslag.

Wie nog graag wat meer verhalen wil horen of meer foto’s wil zien, is natuurlijk van harte welkom bij ons in Aadorp.

Liefs,

Thea en Harry

1. Hilde & Eelco:
    21 januari 2015
    Bedankt!

Het was erg leuk om de verhalen van jullie reis te volgen en de foto's te bekijken.

We hopen jullie snel te zien.

Groet,
    Hilde & Eelco
  2. Mieke Harkema:
    21 januari 2015
    Dag Thea en Harry,
    Fijn om te lezen dat jullie er zelf ook zo van genoten hebben ,de reis naar en door Azië ,maar ook fijn dat jullie weer gezond en wel thuis in Nederland zijn ,en de reis (met een kleine onderbreking) goed doorstaan hebben.
    Lieve groet Thye en Mieke
  3. Jorien:
    22 januari 2015
    Hoi Harry en Thea,
    Ik vond het erg leukom jullie zo te volgen! Vooral de verhalen foto's van Laos en Vietnam spraken me erg aan. Jammer dat zo'n mooie reis weer tot een einde is gekomen en jullie in big city aadorp zijn:-)
    Tot snel,

Jorien
  4. Thea en Harry gaan naar Azië:
    22 januari 2015
    Hoi Jorien.

Fijn dat je het leuk vond. Vandaag voor de eerste keer weer gewerkt. Dat was even wennen.

Liefs,

Harry
  5. Bertie van Raaij-Selten:
    27 januari 2015
    Nog dank voor de mooie verhalen en foto's. We missen ons dagelijks 'bezoekje' aan jullie en jullie verhalen.
    Groet, Bertie en Peter