Vrijdag 12 januari 2018 – Terug naar huis

12 januari 2018 - Aadorp, Nederland

Lieve familie en vrienden.

Net voordat de iPhone’s af zullen lopen wordt Harry al wakker. Het is 6:55 uur. We douchen ons en pakken de rugzakken in. Nog even overal op en onder kijken of we niets vergeten zijn en dan sluiten we onze kamer af en lopen naar de receptie om uit te checken.
Op straat gaat Harry aan de praat met een paar taxi chauffeurs om een goede prijs af te spreken voor een rit naar het skytrain station. Één chauffeur wil ons voor 500 Bath (15 Euro) naar het vliegveld brengen. Een rit van 35 Km die een uur tot anderhalf duurt, afhankelijk van de drukte. Geen geld dus.
Om 9:00 uur zijn we op het vliegveld. We doen onze grote rugzakken in hoezen en leveren ze af bij balie. Dan door de controle waar onze kleine rugzakken en wij zelf gescand worden. Tenslotte door de douane. Op het scherm hebben ze de foto van het moment, dat we aangekomen zijn, de foto van ons paspoort en de foto van het moment, dat we nu voor de balie staan. Harry ziet de 3 Thea’s op het scherm en op de laatste foto staat Thea er gekleurd op;-) Er worden stempels in ons paspoort gezet en we mogen weer verder.
We gaan een verlaat ontbijt nuttigen, waarna we naar de gate lopen. Na even wachten kunnen we het vliegtuig in. Het duurt niet lang en we stijgen op.
Naar Nederlandse tijd gerekend is het 6:15 in de ochtend. De vlucht duurt 12 uur, zodat we rond 18:15 in Amsterdam aan zullen komen.
Het is een rustige vlucht. Thea kijkt wat films en Harry luistert naar muziek en leest wat. En tussendoor moet er wat gegeten en gedronken worden. Af en toe overvalt de slaap ons en geven ons daar graag aan over.
We komen keurig op tijd aan. Wel moeten we nogal lang wachten, voordat onze bagage op de band verschijnt. Zodra we die hebben lopen we naar de treinperrons.
Rond 21:25 komen we in Almelo aan. Onze vriend Jur staat al te wachten en brengt ons naar huis. Daar drinken we samen een glas om onze behouden thuiskomst te vieren.

We hebben een geweldige reis gehad! Veel genoten, veel gezien, veel geleerd en lekker ontspannen, waardoor de dagen om zijn gevlogen!

We willen iedereen bedanken voor het volgen van onze reis en voor de reacties op de verhalen, foto’s en video’s. Het is een heerlijk idee en doet ons goed, dat jullie met ons mee gereisd zijn.
We zullen de komende week nog wat video’s proberen toe te voegen.

Liefs,

Thea en Harry

1. Renée:
    13 januari 2018
    Ik heb genoten van jullie verhalen, maar heel blij dat jullie weer terug zijn!!

Liefs Renee
  2. John, Bernard en Bijke:
    13 januari 2018
    Welkom thuis. Ook genoten van jullie warme reis. Kom maar lekker bij nu. Lfs uitDwingeloo
  3. Mieke Harkema:
    13 januari 2018
    Fijn dat jullie het zo geweldig hebben gehad, maar een goed gevoel te weten dat jullie weer veilig geland zijn. Mooi verjaardagscadeautje om jullie weer zo dicht bij te weten.
    Liefs Thye en Mieke
  4. Peter: