Naam:
Foto’s:
3016
Video’s:

Over ons

Wij, Thea en Harry, hebben elkaar in 2014 leren kennen. In 2015 zijn wij samen gaan wonen en hebben daarbij Harry's huis in ons huis omgezet. Al vanaf 2014 maken we samen reizen door Europa en Azië.

Over onze reis

Het doel van onze reizen is om ons spiritueel verder te ontwikkelen en ons verder te bekwamen in vele vormen van massage. Daarnaast trekken wij graag de natuur in om daar de rust en energie van de natuur binnen te laten. Voor ons zijn het dus echt 'Studie Reizen'.

We bezoeken tempels, volgen cursussen en ondergaan veel en vaak diverse massages. En daarbij luisteren we heel goed wat het ons zegt.

Graag willen we jullie mee laten genieten van onze ervaringen. In verhalen, filmpjes en veel foto's.

Met lieve groet,

Thea en Harry

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Cambodja, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Japan, Laos, Mexico, Myanmar, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden.