Dinsdag 9 januari 2018 – Laatste stranddag op Koh Mak in deze reis

9 januari 2018 - Ko Mak, Thailand

Hoi allemaal.

Het is weer heerlijk wakker worden onder de klamboe. Tijdens onze meditaties wordt ons terras geveegd en de prullenbak buiten geleegd. We gaan ons douchen en scheren en Harry typt het reisverslag in.
We gaan ontbijten en daar nemen we alle tijd voor. Thea vult het verhaal aan en we zoeken de foto’s uit, die we er bij gaan zetten. Het onderwater filmpje kost erg veel tijd om te uploaden. De andere tien zullen we thuis maar gaan doen.
We blijven wat lezen en internetten in het restaurant. Voor we het weten is het lunchtijd. We bestellen Fried Rice en Spring Rolls en nemen er een passend drankje bij. Ja, het leven is mooi zo!
Na de lunch slenteren we een eind langs zee en vinden een geschikt plekje om al onze kleren uit te doen. Dit zal onze laatste stranddag zijn voor deze vakantie.
Aan het eind van de middag lopen we terug naar de bungalow om ons lekker te douchen. Harry gaat wat drankjes kopen bij Thea’s winkel een eindje verderop.
Na zonsondergang lopen we naar het restaurant aan de overkant. In een eindsprint met een ander stel veroveren Thea en Harry het laatste vrije tafeltje daar. We laten ons de maaltijd en drankjes weer goed smaken.
Na het eten halen we nog wat koele drankjes voor op het terras en hangen/zitten daar nog een tijdje te genieten van onze laatste avond op Koh Mak .

Liefs,

Thea en harry