Vrijdag 8 december 2017 - Op naar Schiphol.

8 december 2017 - Schiphol, Nederland

Lieve vrienden en familie.

Jaaa, het is zo ver. Vandaag gaan we weer op reis!

Rond 8:00 uur worden we wakker en ruimen de laatste dingen op in huis. De koelkast moet leeg en er is nog wat afwas. Thea doet nog wat klusjes in de tuin.

Gisteravond hebben we de laatste spullen in de rugzak gedaan. Harry controleert nog even zijn lijstje en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Rond 11:30 komt onze vriend Jur en we drinken nog even een kop koffie samen. Rond 12:00 rijden we naar het station in Almelo waar we afscheid nemen van Jur. Heel fijn dat hij ons heeft gebracht!

En dan om 12:36 gaat het richting Schiphol. De trein is vol en pas na Amersfoort kunnen we bij elkaar zitten. Thea heeft een gesprekspartner. Een slechtziende man die door de NS op een plek naast Thea wordt gezet. Ze hebben alle ruimte om te praten in de stilte coupé….. De slechtziende man is ook niet verteld, dat hij in een stilte coupé beland is;-)

In Amsterdam zuid help Thea de man om weer uit de trein te komen. 5 minuten later komen we op Schiphol airport aan. Wel fijn zo’n directe verbinding.

We doen de rugzakken in de hoezen en leveren ze in bij de bagage drop off. Ook dat moet je tegenwoordig zelf doen.

Dan lopen we terug naar AH en kopen wat broodjes en wijn. We gaan zitten bij Burger King. Thea raakt in gesprek met een aantal Italiaanse jongens die naar Amsterdam zijn gekomen om een vrijgezellen feest van één van hun vrienden te vieren.

Dan gaan we door de veiligheidscontrole en paspoort controle. Bij de gate nemen we nog een wijntje om de vlucht te vieren. Helaas horen we dan dat onze vlucht vertraagd is. I.p.v. 17:15 zal deze pas om 18:30 vertrekken. We hebben geen aansluitende vlucht, dus wat vertraging is geen probleem voor ons.

Wordt vervolgd……

1. Renée:
    Een goede vlucht jullie 2!! xx Renee
  2. Mieke Kroeze:
    8 december 2017
    Hele fijne vakantie lieve Harry en Thea.
    Wens jullie veel wijsheid en liefde toe. Veel leer gemak en plezier van alle mooie dingen om jullie heen en persoonlijk mee mogen maken.
    Hele dikke knuffel 💋💋🙋
  3. John, Bernard en Bijke:
    8 december 2017
    Geniet van jullie reis. Carpe diem
  4. Jan W:
    Harry en Tea

Fijne vakantie en geniet er lekker samen van! wel verdient naar een jaar hard te hebben gewerkt, en de massage die jullie geven.

Genie geniet en tot januari
  5. Mieke Harkema:
    8 december 2017
    Wat een verrassing nu al een verhaal van jullie te vinden op de dag dat jullie vertrekken. Zó fijn een beetje met jullie mee te mogen reizen.
    Goede vlucht, en fijne ontspannen weken.
    Liefs Thye en Mieke
  6. Anke Smeets:
    9 december 2017
    Heel veel plezier.geniet er lekker van💋
  7. Peter:
    Mooie reis gewenst!
  8. Maria van de Groes-Selten:
    9 december 2017
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Geniet!